Sunday, November 15, 2009

13/1

graduasi tingkatan 5. sungguh, tiada kelibat diri ini didalam majlis itu. Namun, tulisan kali ini dedikasi pada abang abang kakak kakak yang kian mendekati sempadan era persekolahan =)

ah, ayat skema. sori ah. tak lame tuh. haha. 13 nov,
syidi pkai baju melayu, and macbeth kesayangan die. aku pkai baju tshirt skola sebab malas nk pakai uniform. that makes the whole week tak pkai uniform. bravo ali~haha. Sampai skolah, salam ngn bidin. nampak mcm dh tanak skolah je sume. huhu. aku pon masok kelas.

SUMPAH BOSAN!! ntah ape aku buat pon aku taktau. seb bek ah ade report fizik yg kne siapkan. then ade penyangkak datang buat masalah. aduss, come on la. last day. pon nk buat masalah. give it a rest la. then aku dh jadi gila. taktau ape nk baut. seb bek ngntok. tido skjap. oh ya, sebelum tuh ade pegi kantin

jumpela superjuniors aku tu. siap slrnye. haha. sambut dengan galaknye last day~.
bli makanan and bawak nek atas. jamuan mini kah?

takesah la. then aku pgi tolong pn hanizah kemas barang barang die skjp, and pn kamisah bagi aku nasi lemak 4 bungkus. baik betol die ni. even baru kenal aku taun ni. aku rase die antare cgu yg disayangi ramai =)

thts my part.

bhgian f5 ni, abang2 kakak kite tengah galak sambut graduasi. macam dh abes blja tol. semangat semangat. dress up sume tanak kalah je. haha. then amek sijil . seb bek la ade jubah jugak. aku denga skolah ade yg takde jubah. bapak tak bes~ haha.

fathul, kau nk kn?



sronok korg. haha~

















ini saat - saat gembira mereka(kot).asam garam kehidupan. ade yang enjoy dah tak skolah. macam donat. katenye nk bakar uniform after abes spm. tapi ade jugak yg tak gembira. as if life's purpose of living just ended. huhu. pape pon, life must go on. patutnye kite amek spm same same. tapi, kelebihan tuh aku tak dapat. and aku akan folow mcm korg taun depan. still, korg jgn nk poyo kt aku lak nnt dh abes skolah ;D

pape pon, gudluck la ye kalian sume.


HAPPY SPM YE=)

No comments:

Post a Comment