Thursday, December 3, 2009

KKP

KURSUS KURIKULUM PEMANDU.

kot, ntah aku tak igt sangat name die. aku pegi kusus ni awal pagi kot . kate org pehabat tuh kol 8 kne ade dh kt depan pejabat. aku datang kol 7.45. die tak bukak lagi. kasi chance la. oh ya, time tuh ade sorang pompuan je. anis kot tak silap name die. die punye la dok tunggu depan ofis tu. btw, tempat ofis die kt kompleks pkns. kol 8 pagi mane ade kedai bukak~haha

dgn tak sarapan, aku dok depan mcd. piek 2 3 kali nk masok ke tak. last2 masok gak, tapi klua balek sebab aku tengok mahal!!!! plus, aku tengok jam dah pukul 8.30. aku tanak ah kne tinggal lak satgi. huhu.. but, tak bukak lagi, so duduk ah mcm org mintak sedekah kt depan tuh. si anis tadi tuh control macho tak duduk dari sampai. dah pukul 9.15 baru ah die bukak. lol. dah la tka sarapan. pegi nek van sebab ramai sangat. sejuk kot.

sampai je tros register bla bla bla, die suro masok dewan klas dah nak start.peh, sejuk gile. dah la tengah hujan. aku pakai tshirt je. aircond pasang tanak 4 je. tmpt bukan besa mane.after 1 hour baru klas start. the damn thing is aku tak bawak pape pon exept pakaian and handphone. and wallet of course. orang len sume ade buku. tapi aku caye kt abg aku. die cakap tayah bawak pape. sires aku dah segan gile. grr.
bagi mereke yg tak tau, kelas ni 5 jam. seb bek ah break die bagi kol 11.30 suro breakfast and 1.30 utk solat. siot, dewan punye ramai orang 3 orang je solat. wtheck~

aku denga penceramah tu bercerita, seronok. and amat memahami,=) die ckp salin sbb tuh soklan time ujian nnt. aku dah la satu hapak pon tak bawak. grr. dengar je ah. sampai kol 3.30 tadi. kelas dah habis. and balek~

***the thing is,aku nak tanye.. aku ni penyegan sangat ke??orang cakap sepatah nk bagi setengah patah kalau leh. dorg ah tadi ckp.aku senyum je la~=)

OUH HUJAN!!! again. till then, esk futsal ;D

No comments:

Post a Comment