Tuesday, December 29, 2009

PULAU PINANG!

well.

sampai je dari langkawi around 11 sumthing. i miss the roller coaster moments.haha.

sampai sampai ayh tunggu. nek kete konfem ah tdo~~ seda2, ade kt pantai. ayah ni asl tibe?? haha ayah still nk bwk kitorg jalan2. so ktorang makan kt warung ni. dh oerder baru sedar tu warong indon. haha. ade mat saleh dok blkng kitorg. kalo la kitorg ni pn ssh nk phm indon tuh. aku mcm nk gelak bile tgk. ntah ape ah yg die order. then bile nmpak kitorang order abc. diorg pon order abc. hahahaha.

then aku dok dlm kete, yg len jalan2 kt pantai. aku bukan ape. dh la panas terik.rosak kulit gitu~ hahahaha. after tht balek nek feri, ke kampung..

sampai sampai, aku tdo~ yg len jd budak kampung! hah. batak. bangun bangun. aku baru sedar. senanye ade family reunion. adehh. so, mlm tuh ade tahlil. then aku jd imam, bile dah jdi imam paham2 la. adehh. aku lari! tp finally caught kne jd imam isya. huh. ok la~ haha.

after tht ade BBQ. and makan sakan. till midnite. then tido~ .

bangun pagi esk. hu ha hu ha. solat jumaat. jalan2 kliling kampung. aja sedare aku yg dajah 5 tu nek moto.. then malam tuh nek satria cik yam pegi uma bang cik.

men PS2. wahh, sume agk batak. tp the best part, die nye cpu. here are the features~
-6 sterio speaker with remote control.
-monitor flat biase jek..
-ade joystick and driving game nye accessory
- CPU DIE TERBAEK
-4 fan, bleh control speed die.
- windows 7 ultimate.
- 7 hardisk.
- 2 grafic card (each costs 1000++)
and the worst~
- tenet pkai usb modem.LOL.

well.
balek tuh lepak2 makan2 then tdo. esk nye bangun pagi nand balek nek bas~

thts the week~ haha

pics nnt yeh?
=)

No comments:

Post a Comment