Monday, November 9, 2009

hey monday!



hari yang memenatkan. malam tuh aku tengah tengok MU(suck) vs chelsea. even aku tak support both. tapi, dalam banyak2 club yg akan aku support, totally MU takkan.=) so, gogo chelsea~ pastu menang lak tuh. tapi malangnye aku sumpah ngantok gile sebab siangnye dh gile babeng jalan2 kt bukit cerakah.

aku bangun pagi kol 6.45. tu pon afiq kejot. OMG, kol 7 dh kne kt bawah tunggu kete gerak dah. lagi lagi hari ni ayah takyah hantar budak2 tu gi skolah. uish. menggile aku siap2. seb bek takyah nk gosok2 sebab pkai baju tshirt skolah and trackbottom je.

sampai skolah agk lambat. As expected. tp seb bek tayah gi perhipunan. lepak kt tepi bilik cikgu. then puan rohana bagi rotisorang satu. aku tengok mostly yg pegi puchong skali tuh budak asrama. ape kene lah korang ni. kene saket mate yg sering dipanggil *sharingan*. last aku kene time form 2 kt hira dlu. sumpah perit bile kene due2 mate. klimaks sakit die nak bukak mate pon saket. plus tutup pon saket. wut to do? air mate pon mengalir je. huu

bertolak. aku dok seblah saad(bukan name sebenar) ijat kamil kt blkang skali. dok borak2 then puan rohana bagi lagi roti kt sape yg tak dapat lagi. rezeki kitorang dapat lebih.haha. sampai je. skola 18 yg hebat*** ni sampai 1st.sunyi sepi la kat kompleks rakan muda ni. lame2 tunggu baru la stat

die buat kat hall badminton. soh duduk atas lantai. adehh. ok la. dari dok kat atas tar. ceramah pasal motor.cane nak nek moto. lol. ngantok gile. sekolah lain yg terlibatyg aku igt, ade skola 19, 16, 24. tapi die ckp ade 6 skolah. ntah la. bak kate ****** takde awek cun skolad dorg.bodoh~

after teori praktikal lak. die kasi pluang sape nk rase nek moto. come on la. segan kot. izyan amal daus je kot yg aku nmpak skolah 18 yg try nek moto pusing2 kon. ok la, tak malu kan skolah=) budak2 asrama gi vain ngn graffiti kt dinding2 yg ade. aku ikot je la. bosan2. dh dapat kad membership rakan muda klasik. dpt la tmbah kad dalam dompet ni. kalo tak sebelum ni ade IC je.haha dah bosan makan la pulak. bak kate pn rohana, sume nye dah di sponser. makan bas minum. aku tanye die, penginapan takde ke?? senyap die =)

abes tu tros balek. panas gila kot. mendoa la bile nk hujan ni. huhu. tapi takde gak. tertido2 time balek. tapi bas murah. kt blakang skali die takde langsir. grr. saba je la. dah sampai skolah tengok ramai teros balek. aku nak balek tapi , come on la, thts so not cool. aku tengok f4 laki sume kt surau. fateh?? err, kelas la=) so aku pon cari la waktu tuh klas waktu ape. smpai kelas, kosong. duhh. waktu kimia~ so merantau la ke lab. siot ah pengawal. apsal la gate di mangge nye . hampehh. kat lab, aku dok seblah fateh! wuu~ dapat ketas kimia. avarage. tak dapat highest. dpt ckop2 makan. grr. i hate that. smpai kelas.dapat result math pulak. dpt A pn jadi la. then suprisingly, pn hasmizal masok kelas. wahh~ dapat ketas sejarah lak. izni dapat 83%.gila. org ade fail. huuuh.. so, akibat kebosanan aku pegi la ke kelas sebeah lepak ngn sharol.

umi call, ckp die tanak amek. haha. melayang la singgit aku. plus, umi suro beli coke utk afiq .melayang lagi~ ;D. then that was my day kt skolah. balek rumah kali ni ade arep tajol and syidi. 1st time alek skali ngn dorg.huhu. smpai umah dah stat hujan. and that was like 2.30. setel makan cereal sket, nek atas tido sket and kemas2 baju. kol 6 flight. time aku dah turun siap2 sume, sementare tgu ayah balek dari surau , aku igt nk la makan nasi yg ade. nampak menyelerakan. dah bace doa makan. nk amek 1st suap nasi,
'Ali, dah jom pegi. ayah dah sampai'
damn,
jilat je ah~

sampai kat airport kt subang tuh, salam2 ayah. terus check in, dh lambat. org last kot kitorang. huhu. kali ni pegi ngn umi and afiq and akram. budak2 tuh teruja gila nek flight. mcm 1st time jek. nek firefly murah. die bg muffin and jus jek. pramugari die tahpape. hahahahahahahahah. gelak besar aku mengingatnye kembali. dah sampai terus gi hotel. kt kelantan trade center. kot. ntah ape name bangunan ni. smpai nk masok tempat bilik pon security gile.huhu. takde pe pon kt cni. just tv je la takle blah. ade ke pg tv plasma each room. bek la bagi tv murah tapi ade astro. aku dh miss supernatural dh.huhu. plus, tmpt ni dkt ngn stadium, tp jauh ngn bandar. damn, boring 2 days. asyikin2. haha.

at the time im writing this, i just had breakfast which was maggi cup and nescafe 3 in 1. padah sebab tak nak ikot umi klua pagi2 tadi. huhu.. thx fana. aku dapat tau ko bg sumthing kt skolah. dari sarawak ye?arigato!

pics???
nnt aku balek umah br upload kot. tenet pkai broadband ni is super duper SLOW!!
;)

till then.



sume saket mate




checkin







selepas






wakaf che yeh. thought me more than jsut a place for great stuffs with great deals~

No comments:

Post a Comment