Monday, September 6, 2010

(: BERTERABUR :)

terus terang...
tiada tersurat...
tiada tersirat...

:)

baru balek dr masjid negeri .

hmm. dah lame tak menulis macam ni. byk sgt nk cite. smpai mase je nk tuleh. abes sume idea.

tp yg pasti, skrg ni. macam macam dah jadi. semua tak macam dulu. sume dah ada hala tuju masing masing. once, i had great time, great moments to cherish. tp skrg. adehh. di bawa arus masa. orang orang yg aku kenal skrg dah tak same mcm dulu. kalo dulu kite boleh lepak sama sama, gelak sama sama,. sekarang, sume dah ade agenda masing masing. tp bile kite cntact die. die bleh plak ckp, aku yg kerek sbb lame tak cntact. omg, malas la nk gado. tp nk wat macam mane. as time flies, people grow. and changes are expected to occcur in them, only GOD knows how, what and why. and kau boleh expect to see no visible expression on me. sbb aku taknak make evrything personal. taknal campur adukkan masalah aku ngn kau ngn orang lain. :)

oleh itu, di kesempatan ini,
saya ,
ALI HUSAINI BIN ADZMI,
ingin mengucapkan
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI,
ikhlas dari hati,
MAAF ZAHIR DAN BATIN,
kepada semua,
tak kire, baru kenal, dah lame kenal,
terlupe atau hampir lupe.
saya bkannye sempurna untuk menjadi perfect di mata semua orang,
tapi saya harap, saya di tegur andai tersilap,
dibetulkan bila tersalah,
di nasihat untuk membuka langkah :)

khusus untuk trial yg akan datang, saya berhajat untuk mengundurkan diri dari internet. insyaAllah, kalau la mampu, same same la kite yeh? hehe

kalo ada tak puas hati apa apa, sile jumpe saye, atau bagitau saya. TQ :)

No comments:

Post a Comment