Monday, April 5, 2010

super tired day~


mase hari sukan. aku bjet nk dtg awal kol 7. tp bgn 7.10. kalut aku dibuatnye. then. pgi umah arep. tgu lyana call suro aku amek die kt ktm. mcm haram je kau nk call aku. igt aku ape?lol. last2 aku gk msg kau. adehh. kau lmbt sape suro. dulik ah. aku pegi stadium dulu :)





dtg2 tros perbarisan. kne dressup. btw, mlm sblm sukan tuh. ala,, mlm MU kalah ngn CHELSEA tu.. haha. aku nk dorg seri.. -,- lepak umah pn rohana siap2kn last minit punya kerja rumah ijau.huhu ,... wtf.. seres umah die bes gila!samsung LED 52inch++ tv besa gedabak+astro b.yond~ tgk bla mmg puas gila. Tv tesa gile bleh tgk dr mane2 tmpt dlm rumah tu. aku dh bajet tanak makan kt umah die die pakse. abes eating disorder aku T.T






back to the topic.. ble dh dreesup. kne berarak. aku nmpak ain. pompuan melayu terakhir hahaha. abes je perbarisan. die tros panggil utk 400m L1. mau kalut aku di buatnye. dahla tenga nk berak. aku pon pergi setelkn kt tandas. abes je. aku pegi blek kt kemah penyelia. ckp nk amek kasut(tga pkai crocs je) cgu ckp tayah. act aku nk cari spike yg ade saiz kaki aku. huh.. takde. paki la kasut futsal syidi. thx doe. haha. berat shal kasut tuh. huhh. make kau pun berlari ali. igt last. ade lg orang blkg kau. haha. aku tak puas ati kt org yg tak masok saringan. hahaha. :)

abes je lari. yan suro aku pg amek budak kt 27. lol. igt aku drebar? dh la tak baya.huhh! aku pon pegi la seb bek budak yg aku amek tu die baya. thx :)

smpai je skola. pttnye kne masok 4x100. tp tak jd. sbb lambt sampai blek kt stadium. T.T aku tanak cite ape jd pastu kt stadium. sbb maybe, sume dh tau en??

after sume mnde dh abes. hanta yan and aney kt ktm. then arep kt 19 . after tht antar chap pg puncong. nk balek tu sesat! damnnn. kol 4.30 sampai sacc. dga cite sume dak2 sammy and the gang lepak. aku sampai je guys sume dah blah. and aku merasakan keadaan mcm tak menerima au. sume mcm pndg slek je kt aku. ths y i decided to go to secret and bigapple. then balek. sbb kne hantar adek pg asrama kt kuale selangor.

smpai asrama pukol 6.15.....then balek umah sampai kol 8.wtheck~ on9 jap. tulis post blog satu. then tido. tak dpt tgk liverpool. kalau aku tgk msti dorg dh mng. huh..

and today .. CUTI!! tapi penat cz takleh nk rest. and thing get even worst when i start thinking about study-,- and hw..

grrr~





merex tanak bg kat aku!!..hiasan semate :)




start lmbt mmg ah tak mng. huhu.


thx arief :)

1 comment: