Sunday, January 24, 2010




well,
a normel day,
aku bangun lewat sbb malam tuh gayut ngn orang sampai kol 4 pagi -,-

kate kt siti suro meet kt lebri pukol 11.30 SHARP!! *sharp die la. hahaha. then aku sampai kol 12, terlepas satu bas. aku korbankan sarapan aku bajet nk dtg awal tapi tak dpt pon, and tht morning umi buat spegeti for breakfast. damn tak smpat. amek bau saja.

smpai lebri, dok ngn syahrol and mizah. owh, mizah dah jd budak 7 dah sekarang. haha. buat sejarah sampai abes essay, siti datang amat lewat. dlm zohor gitu, oh ya, forgot to mention, ade fatin nadia, and and, kawan die, farahin..

suro aku aja fizik. ade muke pn siti sabariah ke aku? haha.

pendek cte. ade ke die suro aku aja mnde yg aku tak blaja lg. die budak pndai. mengalahkan standard budak 18.even prangai die agk gile2 sket mcm aku. tp still 1st class uhh. haha, jgn kembang doe. hehe. aku nk dok sblh die pn dh segan( thts y aku dok depan die) huaha. haha. im impressed.

plus. hari agk malang bg aku. orang tipu aku ramai arini. damn.. blnje org lagi, tu aku takesah.. hehe. and and.. ade la kisah aku langgar lari. ah diam kau siti. kalo ko bace ni mesti ko gelak. shut tht mouth of urs! haha

thx alot sbb make me feel the feeling to compete datang balek dalam diri aku ni. =)) no offense. jgn ade yg trase lak. aku just ckp utk motivate diri aku sahaja. nothing more =D..

dh ade semangat baru nk belajar. nk dapat 11A+!!(aminnnn) AMINKN RAMAI2~ hehe..
till then,

btw,
korg kenal tak siti?? hahahahaha



No comments:

Post a Comment