Tuesday, October 20, 2009

hari ini dalam sejarah!!

alternatif untuk mengupdate blog telah dijumpai!!!!!

even takde internet kt rumah, evry day aku balik dgn mak aku. So bleh la update kt opis die. even though mostly other sites takleh bukak. grr..

SEJARAH dan PJK!!

ape yg aku dh bljar yeh 2 subjek ni sepanjagn taun ni?

Cikgu sani aja men hoki softball bla3.. tapi aku rase aku lg suke men bola and takraw. And aku rase sume tu takdenye nk masok pekse -,-

Aku rindu cikgu rohana!!!
SInce belajar dengan cik. eheh. PUAN hasmizal, aku rase aku dah banyak berdikari sejak dengan dia. Even die selalu tak masok kelas. Even kalau masok pon. pegi lebri la, bercerita la~ huhu. i like that. haha. Tapi akibatnya, Aku takut ape yg aku belajar ni sume tak btol. Well, orang tue cakap, nak belajar kene berguru. adehh.

upcoming,
fizik,
admath.

i want A's for these subject
. ayah marah sebab dapat B. T.T

No comments:

Post a Comment